13.02.2011

Hafty wykonane do tej pory

Nie jest łatwo zrobić pierwszy wpis na nowopowstałym blogu, ale od czegoś trzeba zacząć :)

Chciałabym więc podzielić się tym, co lubę robić już od dłuższego czasu.
W wolnych chwilach uwielbiam wyszywać krzyzykami :)

Mój dorobek na razie wielki nie jest, ale stale staram się go powiększać ;)

Oto moja pierwsza "próbna" wyszywanka, którą zrobiłam w celu sprawdznia, czy w ogóle haft krzyżykowy mi podchodzi. I od niej się zaczęło ;)
[listopad 2008]


  







A dalej:
  • Zakładki dla Teścia i Teściowej ;)
[listopad 2008, luty 2009]

  
















 

  • Miś dla Siostry  
[listopad 2008]


















 


  • Papież dla Babci
    [grudzień 2008]























Miałam bardzo mało czasu, żeby zdążyć przed Bożym Narodzeniem i nie zdążyłam zrobić cienia, który znajduje się za JPII, kolory muliny tez nie są idealne. Z rzeczy, które udało mi się za to poprawić, to dorobienie dolnej części krzyża trzymanego przez Papieża (poniżej dłoni).
Babci się obraz baaardzo spodobał :-D
  • Metryczka dla Maleństwa znajomych 
    [styczeń/luty 2009]
    






















  • Myjka dla Córci ;)
    [listopad 2009]
    















 



  •  Bieżnik na ławę dla Mamy 
    [grudzień 2009]
    









 



  • Jezus
[marzec 2010]

















 



  • Zabawa RR
 - jesień - wkleję jak dostane wyszywankę spowrotem i dokończę
[kwiecień 2009]
- zima:
[czerwiec 2009]



















 

 - wiosna - zapomniałam zrobić zdjęcia  przed wysłaniem do kolejnej osoby :(
[październik 2009]

- lato:
[kwiecień 2010]
  













 






  • Kwadraciki do kołderek za jeden uśmiech:
[kwiecień 2010]








 [maj 2010]



















 [maj 2010]





















  • Wyszywanka dla chorego synka przyjaciółki:
    
    [lipiec 2010]
     























  • Pamiątka Chrztu Św dla mojego Chrześniaka:
    [październik 2010]


















  • Kolejne kwadraciki do kołderek za jeden uśmiech:
    
    [grudzień 2010]
    

















[styczeń 2011]



















[styczeń 2011]




















[luty 2011]




















  • Żaglowiec dla Męża: 
    [styczeń 2011]
    














 








To by było na razie tyle ;)
Obecnie pracuje nad metryczką przedstawiającą buciki dla nowonarodzonej córeczki mojej koleżanki.

3 komentarze:

OriBella pisze...

Kobieto Ty talent masz w rękach!!! Uwielbiam hafty (teraz mniej mam na to czasu, bo tak jak Ty to tu, to tam zaglądam i robótki i scrapobooking i origami i ech ... tyle tych technik jest:)
Powodzenia w prowadzeniu bloga, nieustającej weny i czasu na realizację pomysłów:) Trzymam kciuki i pozdrawiam ciepło:)

mapowska pisze...

Bardzo dziękuję za komentarz i życzenia :)
Pozdrawiam serdecznie!

barbarahaft pisze...

piękne hafty...