15.08.2013

Ślubna ze zdjęciem

Koleżanka poprosiła mnie o wykonanie kartki dla pary znajomych, na których ślubie niestety nie mogła się pojawić. Jako że ślub już się odbył, kartka mogła być ze zdjęciem Nowożeńców ;)



Ponieważ Panna Młoda jest Polką, a Pan Młody Norwegiem, w środku umieściłam tekturkowe serca z flagą polską i norweską.





Papiery to Biała Róża z Galerii Papieru, tekturki (poza serduszkami, które wycinałam sama) pochodzą z Wycinanki, a kwiaty z Wild Orchid Crafts.

Pozdrawiam serdecznie i życzę spokojnej nocy!

13 komentarzy:

Karola B pisze...

Ładna kartka.Serca z flagami bardzo pomysłowe

OriBella pisze...

Piękna kartka, akcent polsko-norweski kapitalny! i koperta pomysłowo ozdobiona:)

Cudaczek pisze...

Piękna! Cudnie ozdobiony, każdy detal jest świetnie przemyślany, flagi ogromnie mi się podobają!

dekobzdety pisze...

Świetny pomysł z tymi flagami w serduszkach! Kartka urocza.

dekobzdety pisze...

Świetny pomysł z tymi flagami w serduszkach! Kartka urocza.

Barbara pisze...

ślicznie wyszła,serduszka z flagami-wspaniały pomysł :)

sajciastyczna pisze...

przepiękna jest! i ta tekturka pary w środku idealnie wygląda, super!

Handmade By Doris pisze...

Śliczna kartka, a pomysł z serduszkami rewelacyjny:)))

Klaudia/Kszp pisze...

Śliczna, pięknie wkomponowałaś zdjęcie :)

a.le kartka pisze...

Wspaniała kartka, podoba mi się pomysł z flagami:)

mosia pisze...

śliczna i delikatna!

Ewelina pisze...

Śliczna

Arleta pisze...

wspaniały miałaś pomysł na flagę w sercua akartka a kartka super