17.09.2013

Łańcuszek kartkowy w Art-Piaskownicy

Niedawno uczestniczyłam w świetnej zabawie zorganizowanej na blogu Art-Piaskownica. Zabawa polegała na zliftowaniu kartki poprzednika. Coś jak głuchy telefon w wydaniu scrapowym ;).

Dziś okazało się, że w tej edycji zabawy wzięło udział 7 osób, a liftowałyśmy śliczną kartkę Romy :)
Byłam piąta w kolejce i wykonałam:




Czarno-beżowe papiery to My Dear Watson z UHK Gallery. Żółto-kremowym kwiatkom nadałam nieco odmiennego koloru za pomocą Promarkerów.

Pozdrawiam serdecznie!

9 komentarzy:

OriBella pisze...

Kobiece klimaty i kapitalny zestaw kolorów! Niepowtarzalna kartka:)

AnnaT pisze...

Ekstra kartka, podoba mi się kolor pomarańczowy :)

wiola_c pisze...

Świetne kolory, piękna karteczka. :)

mośtynka pisze...

Urocza i subtelna karteczka !
a ja się boje czerni na kartkach,a ty tak jej pięknie użyłaś :)

mapowska pisze...

Ja też się boję, ale bardzo dużo czerni miała kartka poprzedniczki, więc i mój lift jej kartki pozostał w tej tonacji ;)

chanya13 pisze...

Cudna - elegancka i energetyczna!!! Świetne zestawienie kolorków.

beatakraftuje.blogspot.com pisze...

świetna kartka, czerń przełamana takim mocnym kolorem wygląda bardzo elegancko, a jak pomarańczowy to oczywiście kojarzy mi się z klimatami jesiennymi, brawo

Molly pisze...

śliczna! wybrałaś sobie bardzo trudne połączenie kolorystyczne, a wybrnęłaś z tego po mistrzowsku ;))

mamuska73 pisze...

alez ty cuda tworzysz;kiedy w koncu mnie nawiedzisz i cos nauczysz???