22.01.2014

Karnawał

Karnawał to tytuł najnowszego wyzwania Scrapgangu. Jest to czas balów, zabaw, pochodów i maskarad :) Czy obchodzicie jakoś szczególnie ten okres w roku? A może ktoś wybiera się do Rio de Janeiro lub Wenecji? ;)

Ja muszę się przyznać, że nie bardzo świętuję, ale to zupełnie nie przeszkadza, żeby wykonać jakąś karnawałową pracę na wyzwanie :). Ważne, żeby była wystrzałowa, błyszcząca, miała dużo brokatu, cekinów i wszelkich błyskotek :)

Podeszłam zatem do tematu w ten sposób:



























Pozdrawiam i życzę dobrej nocy! :)

11 komentarzy:

Chimera pisze...

Ja mam karnawał przez cały rok ;)
Przepięknie wyszła Ci ta maska, bardzo, ale to bardzo mi się podoba!

Arleta pisze...

wspaniała maska

wiola_c pisze...

Przepiękna maska. Ślicznie się błyszczy. Jest idealna na jakieś karnawałowe szaleństwo. ;)

Anonimowy pisze...

Wspaniała maska, wiele pracy ale efekt cudowny

Peninia / Gosia pisze...

Cudowna maska!
Serdecznie i ciepło pozdrawiam-Peninia*
http://peniniaart.blogspot.com/

Karola B pisze...

o wow ale elegancka !

Eawera pisze...

Bardzo elegancka i z klasą! Pięknie wykonana i chętnie bym taką założyła na bal:)

Agnieszka(AgaP) pisze...

Wyszła świetnie!!! Od podstaw ja robiłaś???? Może powinnaś rozważyć produkcję na szerszą skalę?

Barbara pisze...

Teraz musisz wybrać się na jakąś zabawę i będziesz królową parkietu :)

mapowska pisze...

Agnieszko, prawie od podstaw, zależy jak patrzeć ;) Uzyłam sporo półfabrykatów. Nie robiłam np. papieru brokatowego, a miałam gotowy. Cekiny to przyszyty cekinowy sznur, a nie pojedyncze cekiny ;)

Aggie pisze...

Uwielbiam maski karnawałowe! Wspaniała!