8.01.2014

Słodko ;)

Witajcie :)

Dziś mam do pokazania pracę wykonaną manualnie, choć zupełnie niepapierową ;)
W tym roku postanowiliśmy połączyć urodziny obu naszych córeczek i tuż po Nowym Roku zrobić im podwójne wspólne przyjęcie. Gości było dużo, bo w sumie było nas 20 osób, w tym 10 dzieci w wieku od 1,5 do 4,5 lat ;)
Skoro przyjęcie podwójne, to i tort musiał być podwójny. Starsza córka wyszła z pomysłem, aby był to tort w formie domku. Skoro podwójny, to tylko bliźniak. Jedna połowa dla jednej córki, a druga dla drugiej ;)

Wyszło mi coś takiego ;).

Na wycieraczkach napisane były imiona dziewczynek, żeby było wiadomo, która połowa jest czyja. Każdy domek na dachu miał odpowiednią liczbę świeczek.



Pewnie niektórzy rozpoznają foremki MS do masy plastycznej.Świetnie sprawdzają sie także do masy cukrowej.

Pozdrawiam serdecznie i życzę smacznego obiadku ;)

11 komentarzy:

wiola_c pisze...

Och, jest genialny! Świetnie sobie poradziłaś. Bliźniak jak marzenie. :)
Najpiękniejsze życzenia urodzinowe dla Twoich córeczek.

Barbara pisze...

Toż to dzieło sztuki...padam na kolana !!!

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

Chylę czoła :) i słów mi brak aby zachwyt opisać, tort jest niesamowity, nie dość że bardzo pomysłowy to jeszcze jak ślicznie wykonany :)

GosiaMachynia pisze...

Wow ... jestem absolutnie pod wrażeniem każdego detalu, kolorów, wykonania coś nie samowitego :)

Chimera pisze...

O woooow, boski jest!
Ale z Ciebie zdolna mama :)

mosia pisze...

słodkie arcydzieło!
100 lat dla dziewczynek!

Karola B pisze...

ależ arcydzieło ...oj piękne, piękne

galeriaprzyherbacie pisze...

przepiękny, super kolory i wykonanie!

ulica motyli pisze...

Jestem pod wrażeniem, super wykorzystanie foremek.

Unknown pisze...

REWELACJA!!!!!!

Katarzyna Leśnik pisze...

Niesamowity tort :) Po prostu WOW :) Córeczki pewnie były w siódmym niebie jak go zobaczyły :)