3.12.2014

Sowa hu hu ;)

Czy macie jakieś swoje ulubione bajki z dzieciństwa? Ja mam wiele, a teraz te same bajki i opowiadania lubią moje dzieci. Jednym z nich jest opowiadanie Marii Łastowieckiej pt. "Kto kiedy zasypia", którego bohaterami są zając, niedźwiedź i sowa śpiewające kołysankę. Zaadaptowaliśmy ją na własne potrzeby i śpiewamy dzieciom przed snem ;)
Tak to jednym z ich ulubionych zwierzątek stała się sowa.
Została ona także bohaterką kartki urodzinowej dla mojej starszej latorośli ;)




Kartka jest także inspiracją w grudniowym wyzwaniu ScrapCafe pt. "Zwierzęta", na które serdecznie zapraszam! :)

Miego dnia!

4 komentarze:

Agnieszka Korman pisze...

Bardzo radosna!

beatakraftuje.blogspot.com pisze...

Sowy są super i mnóstwo ich zrobiło się wokół. Kartka niezwykła, bo dzięki perełkom i kolorom jest bardzo dziewczęca.

Barbetka pisze...

świetna ta sóweczka. Moje dziecię też jest fanem wszelkiego rodzau sów :)

wiola_c pisze...

śliczna ta Twoja sowa. Wesoła i kolorowa. :)
Moje dzieciaki też lubią te stare opowiadania i bajki, najlepiej jeszcze by były czytane ze starych książek jeszcze mojej mamy, czy taty. Cieszę się ze w dobie takiego pędu one ciągle domagają się tych książek. :D