16.04.2015

Świat u Twych stóp

Witajcie,

Dziś mam do pokazania kartkę nieco nietypową, nie tyle w formacie, co w treści. Wykonałam ją dla mojej siostry, która właśnie dostała nową pracę. Nie chciałam robić banalnej, standardowej kartki gartulacyjnej. Zdobycie tego stanowiska było dla niej dużym sukcesem i będzie nowym wyzwaniem, dlatego kartka również musiała być szczególna ;).
Z pomocą przyszły mi papiery z UHK Gallery, a w szczególności tag z balonem i napis. Idealnie się zgrały. Nowa praca otwiera nowe horyzonty, czas się rozwijać i wzlatywać coraz wyżej, teraz "cały świat u twych stóp" ;)





Kartkę wykonałam na podstawie mapki od Chimery:


http://scrapgangsterki.blogspot.be/2015/04/wyzwanie-91-mapka.html

Jeśli podoba się Wam ta mapka i też chcielibyście wykorzystać ją do zrobienia swoich prac, serdecznie zapraszam na blog Scrapgangu, gdzie przez najbliższe dwa tygodnie mapka jest bohaterką wyzwania ;)

Pozdrawiam!

7 komentarzy:

Chimera pisze...

Świetna interpretacja mapki, bardzo mi się podoba Twoja kartka, ma "to coś" :)

tasiemka w grochy pisze...

Rewelacja :)

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Jest świetna. Super kartka, idealne na tę okazję przesłanie. :)

wiola_c pisze...

Ekstra kartka a przesłanie jej jest świetne. Siostra na pewno odniesie sukces z takim zagrzewaniem do boju. :D

krystynas pisze...

Tak, kartka świetna wraz z idealnym przesłaniem.
Piękna interpretacja mapki.

Anonimowy pisze...

Cudowna praca, interpretacja mapki super:)
Pozdrawiam serdecznie :)

Klaudia/Kszp pisze...

świetna praca :)